„Sūduvos“ generaliniu rėmėju tapo „Hikvision“

Lietuvos futbolo čempionės Marijampolės „Sūduvos“ marškinėlius 2020 m. puoš naujas logotipas – klubo generaline rėmėja tapo bendrovė „Hikvision“. Geriausiu Lietuvoje laikomas Marijampolės futbolo kompleksas nuo šiol taip pat vadinsis naujai – „Hikvision“ arena.

„Labai džiaugiamės, kad „Sūduvos“ generaline rėmėja tapo didelė tarptautinė kompanija, remianti ne vieną garsų pasaulio futbolo klubą, – sakė „Sūduvos“ prezidentas Vidmantas Murauskas. – Dėkoju mūsų naujiesiems partneriams už pasitikėjimą ir džiaugiuosi šio, tikiu, abipusiai naudingo bendradarbiavimo pradžia.“

„Sūduvos“ prezidentas „Hikvision“ kompanijos atstovui Andriui Dapkevičiui spaudos konferencijos metu įteikė 1 numeriu pažymėtus 2020-ųjų sezono marškinėlius.

„Pastaraisiais metais džiaugėmės „Sūduvos“ demonstruojamais puikiais rezultatais ir žmonėms teikiamomis puikiomis emocijomis, todėl smagu, kad „Hikvision“ gali prisidėti prie komandos vystymo, – teigė A. Dapkevičius. – Sprendimą dėl rėmimo priėmėme ne Lietuvoje, klausimas buvo sprendžiamas užsienyje esančioje kompanijos būstinėje. „Sūduvos“ pateiktas pasiūlymas buvo tikrai geras, matome, kokie yra komandos rungtynių transliacijų reitingai, todėl neabejoju, kad bendradarbiavimas bus naudingas abiems pusėms.“

„Hikvision“ kompanija yra didžiausia pasaulyje vaizdo stebėjimo sprendimų kūrėja ir įrangos gamintoja. Platus įmonės produktų asortimentas apima inovatyvius vaizdo stebėjimo, įrašymo ir apdorojimo įrenginius bei programinius paketus.

Nuo savo veiklos pradžios 2001 m. „Hikvision“ greitai užėmė pirmaujančią vietą pasaulinėje apsaugos sistemų rinkoje, o veiklos pradžioje dirbusi vos 28 žmonių komanda išaugo iki daugiau nei 30 tūkst. darbuotojų.

„Hikvision“ produkciją pasaulyje siūlo daugiau nei 2400 partnerių 155 šalyse.

Naujieji „Sūduvos“ partneriai taip pat remia tokius garsius pasaulio futbolo klubus kaip Amsterdamo „Ajax“ ir San Paulo „Corinthians“.

„Sūduvos“ sezono naujienų pristatymo spaudos konferencijos vaizdo įrašas