„Sūduva“ pratęsė bendradarbiavimą su „Hikvision“

„Sūduva“ pratęsė bendradarbiavimą su „Hikvision“

Marijampolės futbolo klubas „Sūduva“ pratęsė bendradarbiavimą su kompanija „Hikvision“, kuri lieka klubo generaline rėmėja.

„Hikvision“ logotipas ir toliau bus matomas ant futbolininkų marškinėlių, o Marijampolės futbolo bazė (stadionas, maniežas ir treniruočių aikštynas) jau antrus metus vadinsis „Hikvision“ arena.

Apie pratęstą bendradarbiavimą buvo paskelbta sekmadienį per „Sūduvos“ kontrolinių rungtynių pertrauką. Jos metu futbolo klubo prezidentas Vidmantas Murauskas „Hikvision“ atstovui Lietuvoje Andriui Dapkevičiui įteikė bendradarbiavimo pratęsimui pažymėti skirtus „Sūduvos“ marškinėlius.

„Remti „Sūduvos“ futbolo komandą nusprendėme 2020-aisiais. Tuo metu, kai priėmėme šį sprendimą, net neįtarėme, kad pasaulyje pasirodys pandemija ir visi gyvenimo suvaržymai taip pat apribos ir sporto varžybas. Sutrumpėjęs sezonas, rungtynės be žiūrovų ir nuolatinė baimė dėl pandemijos, tai ne tokie metai, kokių tikėjomės remdami „Sūduvą“, – sakė „Hikvision“ atstovas Lietuvoje A. Dapkevičius. – Sezonas klubui nebuvo lengvas, komanda liko be titulų ir klubo administracijai teko didelis iššūkis suburti praktiškai naują ekipą, kuri galėtų mesti iššūkį dabartiniams Lietuvos čempionams. Mes, kaip rėmėjai, tikime klubu, matome, kad klubo administracija uoliai dirba siekdama pakelti komandą naujai kovai. Nusprendėme, kad rezultatas per vieną dieną ar metus nepasidaro, tam reikia sunkiai ir uoliai dirbti. Tikime ilgalaike klubo sėkme ir su šiuo tikėjimu liekame remti „Sūduvą“. Kas be ko, klubui ir jo administracijai linkime kantrybės ir sėkmės!“

„Sūduvos“ prezidentas V. Murauskas pažymėjo, kad „Hikvision“ parama klubui yra labai svarbi.

„2020-ieji visiems buvo nelengvi, ne išimtis ir mūsų klubas. Vis dėlto su bendruomenės, savivaldybės, rėmėjų pagalba gerai suvaldėme finansinę veiklos dalį ir galime su optimizmu pasitikti 2021-ųjų sezoną. „Hikvision“ parama mums yra labai svarbi ir sudaro reikšmingą klubo biudžeto dalį. Esame dėkingi partneriams už bendradarbiavimą, kuris, tikiu, tęsis ir ateityje“, – sakė V. Murauskas.

79-uosius metus skaičiuojantis futbolo klubas „Sūduva“ per savo istoriją po tris kartus tapo Lietuvos čempionu (2017, 2018, 2019) ir vicečempionu (2007, 2010, 2020), šešis kartus – bronzos medalių laimėtoju (1975, 2005, 2009, 2011, 2012, 2016). Be to, po tris kartus buvo iškovota Lietuvos futbolo taurė (2006, 2009, 2019) ir Supertaurė (2009, 2018. 2019).

„Sūduvos“ rungtynės pastaraisiais metais yra lankomiausios Lietuvoje, daugiausiai dėmesio sulaukia ir komandos rungtynių transliacijos televizijoje bei internete.

„Hikvision“ kompanija yra didžiausia pasaulyje vaizdo stebėjimo sprendimų kūrėja ir įrangos gamintoja. Platus įmonės produktų asortimentas apima inovatyvius vaizdo stebėjimo, įrašymo ir apdorojimo įrenginius bei programinius paketus.

Nuo savo veiklos pradžios 2001 m. „Hikvision“ greitai užėmė pirmaujančią vietą pasaulinėje apsaugos sistemų rinkoje, o veiklos pradžioje dirbusi vos 28 žmonių komanda išaugo iki daugiau nei 30 tūkst. darbuotojų.

„Hikvision“ produkciją pasaulyje siūlo daugiau nei 2400 partnerių 155 šalyse.

„Hikvision“ taip pat remia tokius garsius pasaulio futbolo klubus kaip Amsterdamo „Ajax“ ir San Paulo „Corinthians“.